my little life

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

glad påsk + lite om mig!

Av karin - 21 april 2011 21:23

hej alla älskade bloggisar! jag vill önska er en glad påsk men först:           


eftersom detta är min lilla blogg jag har för er så tängte jag att det kanske skulle va kul för er om ni visste lite om mig... sååå, här är lite quickfast:


  • favvo filmer: paranormal acktivity, hur många lingon finns det i världen, coroline mm
  • favvo mat: tacos, pannkakor (såklart),våfflor och tigh mat spes nudlar.
  • favvo musik: hip-hop och pop. några bra låtar är: kom igen lena, my humps, little bit och frans musik gillar jag också
  • bästisar/ närmaste venner: LEENNAA!!! (HElena), andrea, adreana och saga
  • favvo djur: leopard säl, varg, leopard, trana mm
  • favvo färg: röd!
  • äventyr: jag har varit med i tsonamin 2004 :(
  • historia: kort sackt: jag har rest mycket ;)
  • familjen: jaa, jag har en pappa som heter Bertil, en mamma som heter Ann, en storebror som heter Julius, en död storebror som heter Gösta (dog i tsonamin) och en hund som heter Kasper
  • husdjur: min hund Kasper som är en chetland cheepdog, sen har jag haft veldigt många djur tidigare: 2 marsvin: Kurre och Kurr-Kurr, en katt: Tiger, 4 getter : julia, göta, kim och hoppitossa (julia & göta = getter, kim & Hoppitossa = chillingar), 2 fisskar: Citrus och Citrus den andre, 22 hönor och en tupp.
  • inträssen: jag går på Cirkus, teater och karate (vill sluta på karaten) så mina inträssen är cirkus, teater, djur, familj mm
  • gör nu: sitter i mitt fritidshus och äter dagens sjörd av godis från påsk ägget.
  • blogg tipps: några bra bloggar är : www.simslovers.bloggplatsen.se , fokis blogg, kissis blogg, blondin bellas blogg och mina kompisars blogg: www.lookatmyday.bloggplatsen.se
  • venners bloggar: www.lookatmyday.bloggplatsen.se , www.soeurs.blogg.se och www.simslovers.se
  • tidigare bloggar: www.kakanss.blogg.se , www.knorr.blogg.se , www.bustvilling.blogg.se (jätte gammal) www.byrackarn.blogg.se och mååånga fler!

det var lite om mig. 

 glad påsk! såhär gick dickten jag och en kompis skrev istället för påskkort:


en kyckling, en kyyyckling. skulle ut i skogen men han träffa, han träffa en vaarg!  och vargen, och vaaargen, ville äta upp honnom men han var så, så määt!


att äta en kyckling var inte så himla, himla läääättt! när kycklingen var så söööt!

så vargen Per gick hem igen och fick nöja sig med gröööt!

och kycklingens mamma tittade ut ur dess huus,

och undrade var kycklingen vaar.

kycklingen kom hem igen och så var sagan slut,

de levde lyckliga i alla deras daaar!


slut!


                                                                                                                         bra va! aja, GLAD PÅSK!                                                                                                                  









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 8 oktober 2011 16:07

tjo bloggisar! kolla igenom bloggen och upptäckte att jag inte lackt upp en enda bild! så ah, här kommer en hel del bilder :*    jag i flööörida, va där i sommras. alla har vi ställt oss frågan hur vi skulle se ut som djur. tja, jag tog denna bil...

Av karin - 2 oktober 2011 17:15

HEJ ALLA BLOGGISAAAR!!!! jag e tillbaks! nice va! e me adde nu men hon e typ och bajsar, tack för alla fina frågor och så! love you guyes!  pusssssssss!!!!  ...

Av karin - 30 april 2011 14:52

hej alla bloggisar!!!!   idag är min bästis och kusin adde här och hällsar på, mamma har jort misstaget att låta oss va ensamma hemma med min brorja (som inte vill störas) och med hennes kille barry (som är upptagen). just nu skriver jag detta in...

Av karin - 24 april 2011 21:00

hej alla bloggisar!!!  ärligt talat så är livet bajs just nu!                                   jag skulle järna bara villja dra åt hellvette och skita på mig!!!! datorn drygar (som faan) påsklovet är över påskharen är elak pappa är sjuk ja...

Av karin - 27 mars 2011 12:09

hej alla bloggisar! jag är sååå ledsen att jag inte har hjort ett inlägg på mega länge! men nu gör jag det. tyckte ni om min och addes youtube klipp? för här kommer några andra klipp som jag hittat där:   charlie the unicorn 1234 och 5 the duc...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken bloggerska är den bästa
 kissy
 foki
 jag
 blondin bella
 annan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

är min blogg najs eller bajs?


Ovido - Quiz & Flashcards