my little life

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

om påsken

Av karin - 24 april 2011 21:00

hej alla bloggisar!!!  ärligt talat så är livet bajs just nu!                                  

jag skulle järna bara villja dra åt hellvette och skita på mig!!!!

  1. datorn drygar (som faan)
  2. påsklovet är över
  3. påskharen är elak
  4. pappa är sjuk
  5. jag gillar men gillar inte påsken
  6. jag saknar mamma,adde,lena och många fler
  7. adreana har flyttat
  8. jag har sett en sorjlig film

buhuhuhuhuhuhuhuhuhu!!!!!!!


  1. datorn är så seeeg! kunde inte ens fixa rubriken, fan, den gör allt för att jävlas med mig! jag är mobbad AV EN DATOR!!!!!
  2. jag behöver mer semester, och mer semester hemma! under hela påsklovet har jag varit i mitt fritids hus i dalarna, ok, jag erkänner, det är härligt där och jag älskar att segla min jolle och även det är över!
  3. jag gillar vertligen inte påskharen! han gömmer alltip påskäggen så bra! och ossjysst! denna påsk gömde han det i hallonlandet (som inte börjat blomma en) som är alldeles tort och fullt med lässkiga saker! jag var tvungen att gå in dit (även fasst jag hatar hallonlandet på våren och hösten) och leta efter ägget vilket tog TID, efteråt då alla andra hadde hittat sina ägg som varje år, behövde jag ducha för att deha kroppen kliade och hala jag hadde en dålig kännsla i mig.
  4. PAPPA ÄR SJUK! jag hatar att se min pappa sjuk men jag hatar ennumer att inte kunna göra något åt det, han säger att det är tråkigt att ligga i sängen, KLART DET ÄR OCH JAG VILL GÖRA NÅGOT ÅT DET!!!!!
  5. jag vat inte vad jag tycker om påsken, jag hittar alltid, ALLTID mitt påsk ägg sisst och jag förtränger alla effteråt, påskkärringarna kan flyga till blåkulla endå för frucktgodis som brännsle kommer de inte långt med...det vicktigaste av allt med påsken är ju såklart att måla påsk ägg men vad säger de vuxna?! -vi skippar det i år. VADÅ SKIPPAR!? MAN KAN JU INTE SKIPPA DET!?
  6. jag saknar alla så otroligt mycket och ännu mer nu när mamma var på besök här i falun (de är skillda). 
  7. en av mina bästisar Adreana har flyttat, men inte vart som hällst utan till FRANKRIKE!!!! saknar henne otroligt mycket!!!!
  8. jag har nu sett världens sorligaste och bästa film! jag berättar vilken sen. men den fick mig att gråta!!!!!

tja det var allt, jag skriver sen när jag mår bättre. puss o kram!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 8 oktober 2011 16:07

tjo bloggisar! kolla igenom bloggen och upptäckte att jag inte lackt upp en enda bild! så ah, här kommer en hel del bilder :*    jag i flööörida, va där i sommras. alla har vi ställt oss frågan hur vi skulle se ut som djur. tja, jag tog denna bil...

Av karin - 2 oktober 2011 17:15

HEJ ALLA BLOGGISAAAR!!!! jag e tillbaks! nice va! e me adde nu men hon e typ och bajsar, tack för alla fina frågor och så! love you guyes!  pusssssssss!!!!  ...

Av karin - 30 april 2011 14:52

hej alla bloggisar!!!!   idag är min bästis och kusin adde här och hällsar på, mamma har jort misstaget att låta oss va ensamma hemma med min brorja (som inte vill störas) och med hennes kille barry (som är upptagen). just nu skriver jag detta in...

Av karin - 21 april 2011 21:23

hej alla älskade bloggisar! jag vill önska er en glad påsk men först:              eftersom detta är min lilla blogg jag har för er så tängte jag att det kanske skulle va kul för er om ni visste lite om mig... sååå, här är lite quickfast:   ...

Av karin - 27 mars 2011 12:09

hej alla bloggisar! jag är sååå ledsen att jag inte har hjort ett inlägg på mega länge! men nu gör jag det. tyckte ni om min och addes youtube klipp? för här kommer några andra klipp som jag hittat där:   charlie the unicorn 1234 och 5 the duc...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken bloggerska är den bästa
 kissy
 foki
 jag
 blondin bella
 annan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

är min blogg najs eller bajs?


Ovido - Quiz & Flashcards